Året var 2007....

Det bästa året hitills i mitt liv...allting har verkligen gått rätt, otrolig skön känsla :) Några saker som har gjort mitt år till det underbaraste:


* Träffade min fina Ante
* En underbar sommar med go jobb, en underbar utlandsresa med fin fint sällskap.
* Ante började tåla Nemo, som förövrigt har blivit en ganska snäll hund:)
* Vi har fått en fin 3:a som vi snart ska flytta in till, längtar så att jag håller på att spricka.....
* Ante fick ambulans jobbet, no more taxi, oj så skönt!!!
* En underbar julafton med fin fina julklappar :)
Ja det e bara några saker som har gjort året till det bästa....tror verkligen att 2008 kan bli ett minst lika bra år... Nä bara jobba vidare, men i morgon ledighet...SKÖNT!!

God fortsättning på er allihopa!!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom bara ihåg då,att ta ledigt till påsk och valborgs...om 2008 ska bli lika bra ;) hälsn en bastugranne

2008-02-17 @ 19:22:29
Postat av: Sara

Ååååh, god fortsättning bejb! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback