hej å hå...

Nu har vi provat köra Loke med diverse grejor. Först körde vi med bara trä skacklor sedan drog vi några timmerstockar (undra om man kan kalla dom för det, dom var inte sååå stora :) ). sedan har vi dragit med timmerdoningen gick bara fin fint det med .

I går körde vi med rockard, tydligen inte dragit det tidigare. Kan säga att det märktes inte :).
Han har charmat oss alla denna kille.
Hilma brukar hjälpa mig att ta bort en massa vinterpäls på kvällarna och han bara står och njuter.
I kväll har vi borstar och pälsglansat man och svans så nu är det lättkammat !! :)

bjuder på en körbild

 

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter ju jättehärligt! Kul att ni känner att det fungerar.. Men har ju hela tiden vetat att han är en underbar lite pålle såklart :)



Känns verkligen jättebra att han hamnat hos dig med tanke på hur mycke du jobbar med honom!



Vad skönt för honom att ni håller på ta bort all hemsk päls! Det värsta för en själv är ju dock att man kan stå i timmar utan att det knappt märks! :)



Vi hörs! (Uppdatera gärna bloggen med mycke bilder! Det är ju jätteroligt att se och läsa! )

Postat av: Fia

Lånar din bild till min blogg.. Hoppas det är ok :)

2009-04-22 @ 00:08:36
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/
Postat av: Carina

Härligt att det går bra för dig. Och som jag sa när ni tittade på Loke ,,(jag är fias moster )han är en kanonbra körhäst Lycka till även i fortsättningen

2009-04-23 @ 09:54:48
URL: http://www.fredsborgs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback