Utgårds Loke

har nu anlänt till abborrs, allt gick bara fin fint på vägen hem. Väl hemma så fick han träffa Karamella och även det gick fina fisken. Dom åt ur samma hö hög som direkt :)
I kväll gick vi en liten prommis efter vägen så nu hoppas jag att han ska sova gott i natt.

Annars har påsken tillbringas i suddis, fredagen tillbringades mest i en jävla massa vatten på en jävla massa ställen. men men så kan det ju vara i bland.

nä nu sova en snärt, aningens trött....

bjuder här på lite bilder...











loke å karamella var på upptäcksfärd i ljupsnön :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter ju super! Hoppas verkligen att ni trivs med varandra nu.. Han är ju en underbar pålle så det blir säkert inga problem :D



Här hemma är det mycke lugnare än jag trott, skönt! Men visst undrar dom var killen tagit vägen :)



Jag och min syster ska dyka förbi nån dag, men han ser ju ut å må som en prins iaf, jättehärlig hage verkar ni ju fixat också!



Vi får höras!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback