ja ni...

att jag skulle helt impulsivt slita bort mattan i trappen var väl kanske inte det smartaste jag har gjort, men men. Håller på att slipa för fullt men kan väl inte riktigt säga att det går som man vill. Men skam den som ger sig.

Annars så flyter dagarna på jag å ante har ju blivit värsta tränings freakarna fast det där med step-up var väl kanske inte riktigt min grej, inte så bra när det gäller kordination :/

I helgen fick jag mig en ny tvättmaskin, oj så mycket roligare det vart att tvätta å ojojoj tvätten torkar ju på ett kick. Ante har nu övergivigt tvn, verkar vara mera roligt att titta på tvätten. Hah !!!

Jag måste ju bara berätta att min kusin C har nog mest otur när det gäller bilar för tillfället!!! Tur som det var så följde vi med på innebandy turnering i söndags för det slutatde med att hennes bil bockserades hem från pite. Känns som om vi har varit med om det tidigare, hmmmm. 

Ja ja helvetes veckan på jobbet nu i veckan. Känns lite tungt.
Men min kille kom ju hem med röda rosor till mig i går efter jobbet, jag vart ju bara såååå glad:)

Nä ni, tack för mig !!!
hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Ann-So

när vi renoverade vår trapp konstaterade vi att vid eventuellt senare husbyte är det prio 1 att se till att trappen är fräsch. vilket dj..la slitgöra, är inte så avundsjuk på er, dock mkt glad att vi blev färdiga med våran och att ingen av oss blev inlagd...

2009-02-05 @ 17:06:28
Postat av: Stina

De är så kul när du uppdaterar Linsan! :P Men liiiite oftare kan du! :P

Postat av: Anonym

Kom igen nu!!! Vill ha uppdaterat med både bild och text. :-)

2009-02-23 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback