oj oj oj...

Jag är aningens farlig. Hade en dröm för några nätter sedan, drömde att jag renoverade våran trapp. Gick ju hur bra som helst(i drömmen alltså!!). Så på morgonen efter så borjade jag riva mattan i trappen, Ante tyckte väl inte direkt att jag var så klok där i början men vart väl lite inspirerad senare :) Men med hjälp från Sandra å Glenn så försvann mattan relativt fort, fast då var det ju den där pappen å limmet som satt kvar. Med hjälp av ett snor liknande medel så gick det väl ganska bra iallafall...

Så min ledig vecka har jag ju som planerat nu...hmmm. Men men nånting ska man ju alltid ha å göra.
Lite bilder här nere på fanskapet, vi har faktiskt fått bort det mesta från trappen men mer bilder kommer senare. Ha det bra !!






Ja det är inte alltid så smart att göra det man drömmer om.....

Kommentarer
Postat av: Kusin T

Du e duktig, Linnea. :-)

2009-01-08 @ 18:40:03
Postat av: Ann-So

När får vi komma på kaffe och kika på rikt då??

2009-01-10 @ 10:06:25
Postat av: Glenn

det var ju ett snabbjobb! Sen är vi igång, sedan är vi på banan, SEDAN ROCKAR VI!

2009-01-15 @ 21:02:56
Postat av: Glenn

linnea du är då inte aktiv på blogg scenen. öka takten nu!

2009-01-29 @ 20:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback