loke

I söndags packade vi bilen med ungar å matsäck för att först åka till vindeln å titta på Zorro, en söt c-ponny. Efter det en liten bäst-att-hilma-får-mat-i-magen-stop i lycksele, sen vidare till Vilhelmina där denna fina bruksnordis stod. Det är han jag skall ha på foder ett tag framöver. Ska verkligen bli kul.


UTGÅRDS LOKE









Åsnan Kalle... Lokes polare+ en till nordis. Han lät ju väääldigt lustigt måste jag verkligen säga :). Brudarna hade väldans roligt åt det. Men han var faktiskt ganska söt :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Meeeeen en sån stilig karl! Vad roligt! :)

Postat av: Fia

Hej svejs!



Måste bara kolla med dig angående vaccinationen på Loke.. Jag får tamme tusan inte tag i nån veterinär, den som varit i vilhelmina har slutat och de i storuman/lycksele får jag inte fatt på! Tror du att ni har lättare att få tag på veterinär? Tänkte att i så fall kan du väl ta dit en veterinär när ni hämtat honom och ge honom sista sprutan och bara skicka räkningen till mig?



Fina kort förresten! Å vad härligt hus ni verkar ha!



// Fia

2009-03-25 @ 11:08:10
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/
Postat av: Bea

Hej, du känner såklart inte mig men jag kan berätta att jag är Fias kusin. Jag kan lova att Loke är en underbar häst! Du kommer verkligen älska att hålla på med detta charmtroll. Jag har känt Loke väldigt länge och har hälsat på ofta. Så jag och Loke är bra polare! ;) Hoppas han får en bra tid med dig, men som Fia beskrev det så kommer nog Loke få det toppen!



// Bea

2009-03-26 @ 20:32:17
URL: http://bealovehorses.blogg.se/
Postat av: Emily

Hej! Hittade hit via Fias blogg. Kul att kunna se var Loke tar vägen. Det var jag och min kompis som red in honom en gång i tiden, men det måste väl vra tio år sedan nu. Det är en jättemysig häst.



C-ponnyn Zorro tror jag nog också att jag känner till. Iallafall om det är den som tidigare stått på Hippologum som ridskolehäst? Också en supermysig pålle.



Ha en bra kväl och lycka till med hästarna!

2009-03-26 @ 21:06:08
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Fia

Ja det har du rätt i! Tusan Abborträsk är ju inte alls speciellt långt bort :)

2009-03-26 @ 22:19:40
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback